Skocz do zawartości
Witaj Graczu! na Stara-Gwardia.pl i Razem z nami twórz Społeczność!

Nasi partnerzy

Ogłoszenia

  • Ważne
    Głosowanie na serwery Stara-Gwardia.pl
  • Ważne
    Regulaminy Stara-Gwardia.pl
  • Free
    Rekrutacja na Forum Stara-Gwardia.pl

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Nie. Kolego Ty zaglądasz na forum od święta, na serwerach nie ma Cię w ogóle. Nie radziłeś sobie z rangą redaktora i chcesz być UBT ?
  3. Jestem na Nie Piszesz już 3 podanie w bardzo małym odstępie czasowym (za małym) Pisząc poprzednie podania napisałeś że zrezygnowałeś z statusu redaktor bo chcesz być ubt a to nie było to co cię kręci /// skąd wiesz że ubt to to co cię kręci
  4. Dzisiaj
  5. 1. Typ (avatar,banner,sygnatura - zlecenie może zawierać tylko jeden typ pracy): Awatar 2. Wymiary: 184x184PX 3. Tematyka: Anonymous 4. Kolorystyka: - 5. Napis: Jedna grafika niech bedzie z napisem NeQ a druga z moim aktualnym nickiem czyli .Spr!Nt™ 6. Dodatkowe Informacje: Przerobić napis tylko na takie jakie wyżej są 7. Wynagrodzenie: + Rep Tutaj dołączam grafike
  6. Imię: Kuba Wiek: 16 Doświadczenie: Byłem dużo razy UBT. Link do banid: https://banid.pl/sprawdz?sid=0:1:219929821 Czy posługiwałeś się AmxBans? : Jasne Ile dziennie godzin spędzasz na forum? : Godzine może teraz dwie. Coś o sobie : Nazywam sie kuba mam 16 lat mieszkam w Gdańsku interesuje mnie głównie sport ale tak poza tym informatyka też i to chyba tyle bo nie wiem zbytnio co tutaj zawsze napisać. Dlaczego akurat ty powinieneś zostać członkiem UBTeam? Myślę że każda para rąk przyda się do pomocy
  7. Stary nick: NeQ Nowy nick: .Spr!Nt™ Powód: Tak po prostu ale ostatnia to jest
  8. Cześć moją propozycją jest dodanie lub zamianie klasy te które są na serwerze na te. Oczywiście chodzi o premium i mega premium [Premium] Konspirant -Inteligencja: 10 -Zdrowie: 20 -Wytrzymałość: 20 -Kondycja:15 -Bronie: scout, deagle, ak47 -Umiejętności: Ma 1/1 z scouta, 1/17 z AK47 [Premium] Hitman -Inteligencja: 30 -Zdrowie: 25 -Wytrzymałość: 10 -Kondycja: 15 -Bronie: hegrenade, m4a1, deagle, AK47 -Umiejętności: +10DMG z M4A1 i AK47, 1/2 z HE, 1/3 na zabranie perka, widzi wrogów na radarze. [Premium] Cichy -Inteligencja: 10 -Zdrowie: 20 -Wytrzymałość: 15 -Kondycja: 30 -Bronie: m4a1, deagle -Umiejętności: M4A1 + 5DMG, 1 rakieta, (10/255) niewidzialny na nożu, 2x multijump [Mega Premium] Pan i władca -Inteligencja: 5 -Zdrowie: 10 -Wytrzymałość: 5 -Kondycja: 15 -Bronie: Deagle, AK47 -Umiejętności: posiada ak47 + 25dmg z niego, ubranie wroga, niewrażliwy na hs, 1/6 na zabranie perku przeciwnikowi. [Mega Premium] Nieśmiertelny -Inteligencja: 10 -Zdrowie: 0 -Wytrzymałość: 0 -Kondycja: 55 -Bronie: deagle, AK47 -Umiejętności: Ma 3-y sekundową odporność, użycie [Naciśnij E]. Od razu mówie to tylko i wyłącznie propozycja nie musi zostać przyjeta.
  9. Powiem tak serwer fajny lubie takie i bede napewno grał i testował klasy
  10. Wróciłem do cs 1.6 bo teraz GO to jakaś totalna porażka wiec może zacznę grac
  11. Chętnie zobaczę myślę że serwer naprawdę godny uwagi Nigdy nie grałem na takich modach ale jak już nadażyła się taka okazja chętnie sprawdzę co i jak, mimo 3 lat w csie nigdy nie grałem na innych trybach. Pora zwiedzić coś nowego
  12. Witajcie otóż z dniem 18.12.2018 ruszył nowy projekt myśle że dosyć ciekawy Wraz z @иιєиσямαℓиα postanowiliśmy stworzyć cos fajnego unikatowego. Oby dwoje wpadliśmy na pomysł tego projektu, иιєиσямαℓиα była pomysłodawczynią ja zaś wdrożeniem tego w życie, paczka jest unikatowa i moze zawierac kilka bugów lub błędów nie ukrywam tego dlatego jeśli takowy zobaczycie prosiłbym zgłaszać w dziale tego serwera Może coś o samej paczce Silnik całego moda został przeze mnie po części dopisany i zarazem wyedytowany. Paczka posiada w sobie: 18 klas zwykłych 5 klas premium 1 klase megapremium (planuje zwiększyć do 2-3 lecz nie starczylo mi czasu) 80 perków z różnymi umiejętnościami/bonusami z czasem zwiększe wraz z zwiększeniem sie poszczególnych klas System monet wraz ze sklepem dzięki któremu kupujemy bonusiki oraz przedmioty System Grup/Klanów czyli możliwosc załoeznia swojego klanu zdobywanie poziomu oraz rozbudowywanie, planuje dodac wojny klanów ale plan zostawiam narazie w dalekiej przyszlosci gdy serwer bardziej sie rozwinie Killstreaky gdy osiągniemy określoną liczbe zabójstw/ofiar dostaniemy bonus w postaci UAV Counter-UAV Care packstage Predator Missable Nalot bombowy EMP Nuke Paczka posiada podstawowe pliki zabezpieczające. Co do modeli zaczerpnąłem je z gry Call of Duty Modern Warfare 2 postaralem sie odwzrować mniej więcej wygląd oraz sam sens tego. Myśle że jako że codmodów malo większosć z nich słabo sie prezentuje za to nasz być może sięgnie szczytu! Każdy z nas tworzy społeczność i każdy z nas angażuje sie w życie sieci Co do opisów klas i perków oraz działania moda zapraszam do testów praktycznych gdyż samych opisów juz mi sie nie chciało wrzucać i po drugie brak czasu Mam nadzieje że mimo obecnie małej społeczności będziemy sie trzymać razem Serwer znajduje sie w tabelce serwerów dla leniwych ip 145.239.236.192:27075
  13. Wczoraj
  14. Twoja prośba o unbana została rozpatrzona pozytywnie !!! Życzymy miłej gry na naszej sieci.
  15. Nie dla mnie te prace ale bardzo fajne jeśli mogę dodać super particlesy i fajne kolorki super to wygląda plusik leci
  16. Raczej nie @Missia jeszcze potrzebuje sygnatury jak już jest 1 post to się zamknie jak się zrobi wszystko Co do sygnatury zabiorę się za to dziś
  17. Nick na serwerze:El MacGyvero Los Amigos IP/SID: Serwer:DD2 Data i godzina zbanowania:5 minut temu Link do screenów/demka:https://www11.zippyshare.com/v/ZIsrTObE/file.html Nick El MacGyvero Los Amigos SteamID STEAM_1:0:1363926992 SteamCommunity ID 76561200688119712 Adres IP Ukryty Typ Bana SteamID Powód Bana Wstaw ssy na stara-gwardia.pl Wykonano 17.12.2018 - 18:33:05 Wygasa Nie określono Zbanowny przez Paula Zbanowany na [ONLY DE_DUST2] Stara-Gwardia.pl [ CLASSIC | VIP | ASYSTY | HUD | ] ~2000FPS (de_dust2) Wszystkie wygasłe bany 3
  1. Załaduj więcej aktywności
×