Skocz do zawartości

Serwery Stara-Gwardia.pl

Gra Mod IP Monitoring Opiekun Serwera GameTracker HLTV Połącz
Only DD2 #1 91.224.117.59:27130 ` maJami. GameTracker HTLV Polacz
Only DD2 #2 145.239.16.122:27015 ~Justyna~ GameTracker HTLV Polacz
CSGO:MOD 91.224.117.53:27160 Po Pro Stu K0z4K GameTracker HTLV Polacz
DD2/MIRAGE/CACHE 145.239.236.195:27145 Brak GameTracker GOTV Polacz
TeamSpeak3 91.224.117.16:9995 GameTracker Brak Polacz
Tabela serwerów @ Copyright by Stara-Gwardia.pl
Zaloguj się, aby obserwować  
Gucio

Głośniejsze kroki w CS, a reszta taka sama

Polecane posty

1. Ściągamy plik z: 

 

www.mediafire.com/download.php?tetyo2dnd0t 

 

2. Wejdź do katalogu steam/steamapps/nazwa_konta/counter-strike/cstrike/sound/player (jeżeli nie masz katalogu sound/player to go utwórz). 

 

3. Wypakuj wszystkie pliki z paczki którą wcześniej ściągnąłeś do tego katalogu, przy pytaniu wybierz "Tak, na wszystkie". 

 

 

Ostrzeżenie: Zanim zaczniesz cokolwiek robić radze by skopiować sobie wcześniejsze pliki bo czytałem opinie że nie wszystkim się to podoba. To lepiej pierw skopiować później działać, tak na wszelki wypadek. 

 

Mi sie  przydało ::) jeżeli  Tobie tez sie przyda  daj Łapkę  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znam to, sam kiedyś to wgrałem i tak jak szybko wgrałem tak zostało to usunięte. Jakość tych dźwięków jest tragiczna.

 

Jest lepszy sposób na wzmocnienie dźwięków chodzenia, każdy dźwięk czy to strzelanie, chodzenie, przeładowywanie i inne dźwięki gry można komendami wyciszać i pogłaśniać. Coś wyciszasz a coś pogłaśniasz kosztem wyostrzenia tego co chcesz słyszeć.

 

Ale poradnik może być, jest to łatwiejsza opcja.

Przyda się!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Komendy do konfiguracji dzwięku:

Cytat

s_2dvolume "1" - Ustawia maxymalną głośność, z którą mogą być odgrywane dźwięki 2D. ["0"-"1.0"] 
s_a3d "" - wł/wył wsparcie dla technologii A3D. [0-1] 
s_automax_distance "30" - Ustawia maxymalny dystans, który dźwięk może przebyć. [s_automin_distance <] 
s_automin_distance "2" - Ustawia minimalny dystans, który dźwięk może przebyć. [0-s_automax_distance] 
s_bloat "2.0" współczynnik dla wielokątów tylko w A3D 2.0. Efektywnie skaluje wielokąty poprzez określoną liczbę. Można tym zapełnić lukę zostawioną przez nierenderowane, małe wielokąty. 
s_buffersize "65536" - Ustawia bufer w bajtach dla dźwięków. 
s_disable_a3d - Wyłącza wsparcie dla technologii A3D. [0-1] 
s_distance "60" - Ustawia ratio/mnożnik dla jednostek w grze i metrów. Ma wpływ na szybkość, pozycje i dystans dźwięku. Wyższe wartości sprawiają, że słyszymy wszystko bliżej. 
s_doppler "0.0" - Ustawia w grze efekt Dopplera.[0-10] 
s_enable_a3d - Włącza wsparcie dla technologi A3D. [0-1] 
s_eax - Włącza wsparcie dla technologii EAX. [0-1] 
s_geometry "0" - wł/wył renderowanie geometryczne tylko w A3

Mają już kilka lat więc mogą nie działać na steam po aktualizacji.

  • Pomocne 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×