Skocz do zawartości

ID Gra MOD Sloty IP Serwera Monitoring GameTracker HLTV Połącz
#1 Only DD2 #1 32 91.224.117.59:27130
#2 Only DD2 #2 31 145.239.16.122:27015
#3 CSGO:MOD 32 91.224.117.53:27160
#4 CodMod [201lvl] 27 145.239.236.193:27090
#5 JailBreak 20 46.29.21.219:27280
#6 TeamSpeak3 30 91.224.117.16:9995
Tabela serwerów @ Copyright by Stara-Gwardia.pl
Zaloguj się, aby obserwować  
Gucio

Głośniejsze kroki w CS, a reszta taka sama

Polecane posty

1. Ściągamy plik z: 

 

www.mediafire.com/download.php?tetyo2dnd0t 

 

2. Wejdź do katalogu steam/steamapps/nazwa_konta/counter-strike/cstrike/sound/player (jeżeli nie masz katalogu sound/player to go utwórz). 

 

3. Wypakuj wszystkie pliki z paczki którą wcześniej ściągnąłeś do tego katalogu, przy pytaniu wybierz "Tak, na wszystkie". 

 

 

Ostrzeżenie: Zanim zaczniesz cokolwiek robić radze by skopiować sobie wcześniejsze pliki bo czytałem opinie że nie wszystkim się to podoba. To lepiej pierw skopiować później działać, tak na wszelki wypadek. 

 

Mi sie  przydało ::) jeżeli  Tobie tez sie przyda  daj Łapkę  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znam to, sam kiedyś to wgrałem i tak jak szybko wgrałem tak zostało to usunięte. Jakość tych dźwięków jest tragiczna.

 

Jest lepszy sposób na wzmocnienie dźwięków chodzenia, każdy dźwięk czy to strzelanie, chodzenie, przeładowywanie i inne dźwięki gry można komendami wyciszać i pogłaśniać. Coś wyciszasz a coś pogłaśniasz kosztem wyostrzenia tego co chcesz słyszeć.

 

Ale poradnik może być, jest to łatwiejsza opcja.

Przyda się!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Komendy do konfiguracji dzwięku:

Cytat

s_2dvolume "1" - Ustawia maxymalną głośność, z którą mogą być odgrywane dźwięki 2D. ["0"-"1.0"] 
s_a3d "" - wł/wył wsparcie dla technologii A3D. [0-1] 
s_automax_distance "30" - Ustawia maxymalny dystans, który dźwięk może przebyć. [s_automin_distance <] 
s_automin_distance "2" - Ustawia minimalny dystans, który dźwięk może przebyć. [0-s_automax_distance] 
s_bloat "2.0" współczynnik dla wielokątów tylko w A3D 2.0. Efektywnie skaluje wielokąty poprzez określoną liczbę. Można tym zapełnić lukę zostawioną przez nierenderowane, małe wielokąty. 
s_buffersize "65536" - Ustawia bufer w bajtach dla dźwięków. 
s_disable_a3d - Wyłącza wsparcie dla technologii A3D. [0-1] 
s_distance "60" - Ustawia ratio/mnożnik dla jednostek w grze i metrów. Ma wpływ na szybkość, pozycje i dystans dźwięku. Wyższe wartości sprawiają, że słyszymy wszystko bliżej. 
s_doppler "0.0" - Ustawia w grze efekt Dopplera.[0-10] 
s_enable_a3d - Włącza wsparcie dla technologi A3D. [0-1] 
s_eax - Włącza wsparcie dla technologii EAX. [0-1] 
s_geometry "0" - wł/wył renderowanie geometryczne tylko w A3

Mają już kilka lat więc mogą nie działać na steam po aktualizacji.

  • Pomocne 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×