Skocz do zawartości
Trwa przetwarzanie indeksu wyszukiwarki. Strumień aktywności może nie być kompletny.

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Trumper

    1. Hmm ciężko powiedzieć moje marzenia często się zmieniają - teraz chcę np. zostać pedagogiem 2. Nie mam pojęcia ale strzelałbym że w lato więc może lipiec? 3. Dla agencji wywiadu 1. 21 skończone od 2 dni 2. Zależy od okazji 3. Hmmm w zasadzie nie mam czegoś takiego co mnie denerwuje
  3. Nienormalna

    1. Ile masz lat? 2. wolisz piwo czy wódkę ? 3. Co najbardziej cie denerwuje ?
  4. Nienormalna

    DD2- 225 https://cssetti.pl/serwer/91.224.117.59:27130 CS:GO MOD- 224 https://cssetti.pl/serwer/91.224.117.53:27160 4MAPS- 107 https://cssetti.pl/serwer/145.239.237.109:27145
  5. Zakwas#

    1. Kim chcesz być w przyszłości. 2. Kiedy Leszcz ma tarło. 3. Dla jakiej agencji pracuje Tusk.
  6. Trustman

    Miła atmosfera, zajebiste osoby, tylko ludzi brakuje
  7. Paula

    ja też lubię za atmosfere, bo często jest taka beka, że aż płacze ze śmiechu xD choć nie mówie były takie momenty co miałam ochotę wszystkich zabić bez wyjątku
  8. Trumper

    Lubię ją za to że jest miła atmosfera i jest z kim pogadać nawet na najgłupsze tematy :D
  9. cwaniaK

    Ja lubie za to ze mimo kryzow nikt sobie nie odpuszcza no i za to ze wszyscy są razem i sie nie poddajemy jak co niekotrzy mówili to upadnie a tu taki chuj nie upadło Wszyscy to tworzymy
  10. Nienormalna

    A ja lubie stara gwardie za miłą atmosfera która tu panuje, za wspaniałych właścicieli
  11. Zakwas#

    Starą Gwardię lubię za to, że poznałem tam prawdziwych przyjaciół. Pozdrawiam moich braci Fool Hack i Lolp4d4. My Brother from another mother. Pe4ce.
  12. Nienormalna

    Za co lubisz stara-gwardia.pl?
  13. cwaniaK

    Bo w kupie siła
  14. NolNejmik

    Wiem ze nic nie ma za darmo dlatego jest w dziale kupie
  15. Wczoraj
  16. Paula

    @cwaniaK ja Ci wstawiam rrsy na youtube odkąd masz wstawić te dwa
  17. cwaniaK

    @NolNejmik Spróbuje ogarnąć lecz za darmo nic nie ma
  18. Paula

    DD2-223 MOD-222 4 MAPS-105
  19. cwaniaK

    KOD JS <script type='text/javascript'> window.requestAnimFrame = ( function() { return window.requestAnimationFrame || window.webkitRequestAnimationFrame || window.mozRequestAnimationFrame || function( callback ) { window.setTimeout( callback, 1000 / 60 ); }; })(); var canvas = document.getElementById( 'canvas' ), ctx = canvas.getContext( '2d' ), cw = window.innerWidth, ch = window.innerHeight, fireworks = [], particles = [], hue = 120, limiterTotal = 5, limiterTick = 0, timerTotal = 80, timerTick = 0, mousedown = false, mx, my; canvas.width = cw; canvas.height = ch; function random( min, max ) { return Math.random() * ( max - min ) + min; } function calculateDistance( p1x, p1y, p2x, p2y ) { var xDistance = p1x - p2x, yDistance = p1y - p2y; return Math.sqrt( Math.pow( xDistance, 2 ) + Math.pow( yDistance, 2 ) ); } function Firework( sx, sy, tx, ty ) { this.x = sx; this.y = sy; this.sx = sx; this.sy = sy; this.tx = tx; this.ty = ty; this.distanceToTarget = calculateDistance( sx, sy, tx, ty ); this.distanceTraveled = 0; this.coordinates = []; this.coordinateCount = 3; while( this.coordinateCount-- ) { this.coordinates.push( [ this.x, this.y ] ); } this.angle = Math.atan2( ty - sy, tx - sx ); this.speed = 2; this.acceleration = 1.05; this.brightness = random( 50, 70 ); this.targetRadius = 1; } Firework.prototype.update = function( index ) { this.coordinates.pop(); this.coordinates.unshift( [ this.x, this.y ] ); if( this.targetRadius < 8 ) { this.targetRadius += 0.3; } else { this.targetRadius = 1; } this.speed *= this.acceleration; var vx = Math.cos( this.angle ) * this.speed, vy = Math.sin( this.angle ) * this.speed; this.distanceTraveled = calculateDistance( this.sx, this.sy, this.x + vx, this.y + vy ); if( this.distanceTraveled >= this.distanceToTarget ) { createParticles( this.tx, this.ty ); fireworks.splice( index, 1 ); } else { this.x += vx; this.y += vy; } } Firework.prototype.draw = function() { ctx.beginPath(); ctx.moveTo( this.coordinates[ this.coordinates.length - 1][ 0 ], this.coordinates[ this.coordinates.length - 1][ 1 ] ); ctx.lineTo( this.x, this.y ); ctx.strokeStyle = 'hsl(' + hue + ', 100%, ' + this.brightness + '%)'; ctx.stroke(); ctx.beginPath(); ctx.arc( this.tx, this.ty, this.targetRadius, 0, Math.PI * 2 ); ctx.stroke(); } function Particle( x, y ) { this.x = x; this.y = y; this.coordinates = []; this.coordinateCount = 5; while( this.coordinateCount-- ) { this.coordinates.push( [ this.x, this.y ] ); } this.angle = random( 0, Math.PI * 2 ); this.speed = random( 1, 10 ); this.friction = 0.95; this.gravity = 1; this.hue = random( hue - 50, hue + 50 ); this.brightness = random( 50, 80 ); this.alpha = 1; this.decay = random( 0.015, 0.03 ); } Particle.prototype.update = function( index ) { this.coordinates.pop(); this.coordinates.unshift( [ this.x, this.y ] ); this.speed *= this.friction; this.x += Math.cos( this.angle ) * this.speed; this.y += Math.sin( this.angle ) * this.speed + this.gravity; this.alpha -= this.decay; if( this.alpha <= this.decay ) { particles.splice( index, 1 ); } } Particle.prototype.draw = function() { ctx. beginPath(); ctx.moveTo( this.coordinates[ this.coordinates.length - 1 ][ 0 ], this.coordinates[ this.coordinates.length - 1 ][ 1 ] ); ctx.lineTo( this.x, this.y ); ctx.strokeStyle = 'hsla(' + this.hue + ', 100%, ' + this.brightness + '%, ' + this.alpha + ')'; ctx.stroke(); } function createParticles( x, y ) { var particleCount = 30; while( particleCount-- ) { particles.push( new Particle( x, y ) ); } } function loop() { requestAnimFrame( loop ); //hue += 0.5; hue= random(0, 360 ); ctx.globalCompositeOperation = 'destination-out'; ctx.fillStyle = 'rgba(0, 0, 0, 0.5)'; ctx.fillRect( 0, 0, cw, ch ); ctx.globalCompositeOperation = 'lighter'; var i = fireworks.length; while( i-- ) { fireworks[ i ].draw(); fireworks[ i ].update( i ); } // loop over each particle, draw it, update it var i = particles.length; while( i-- ) { particles[ i ].draw(); particles[ i ].update( i ); } if( timerTick >= timerTotal ) { if( !mousedown ) { fireworks.push( new Firework( cw / 2, ch, random( 0, cw ), random( 0, ch / 2 ) ) ); timerTick = 0; } } else { timerTick++; } if( limiterTick >= limiterTotal ) { if( mousedown ) { fireworks.push( new Firework( cw / 2, ch, mx, my ) ); limiterTick = 0; } } else { limiterTick++; } } canvas.addEventListener( 'mousemove', function( e ) { mx = e.pageX - canvas.offsetLeft; my = e.pageY - canvas.offsetTop; }); canvas.addEventListener( 'mousedown', function( e ) { e.preventDefault(); mousedown = true; }); canvas.addEventListener( 'mouseup', function( e ) { e.preventDefault(); mousedown = false; }); window.onload = loop; </script> HTML <canvas id="canvas"></canvas>
  20. NolNejmik

    chodzi o to ze gra polega na klikaniu w wyprawy oraz osobne lochy wymianie eq i chodzi zeby bot robil to za mnie
  21. cwaniaK

    Zależy jaka idea jest żeby go napisać i opisz więcej na ten temat
  22. NolNejmik

    jest tu ktos kto zna sie na pisaniu aplikacji/skryptow roznego typu i moglby napisac skrypta/bota w formie aplikacji do gry gladiatus?
  23. cwaniaK

    @Lolpadek moge spróbować ci napisać
  24. kutabanero.

    Zgadłeś dziadu GJ edit. ZDRADZIŁ MNIE CAPS LOCK!!!!
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...